Monday 4 June 2012

Suruhanjaya Transformasi Perkhidmatan Awam hanya kosmetik?

Tahniah kepada kerajaan kerana menunaikan janji menubuhkan Suruhanjaya walaupun agak lama masa diambil untuk tubuhkannya sampai sempatlah BERSIH 3.0, Hari Belia Negara Himpunan Hijau, Merah dan sebagainya berlangsung terlebih dahulu dan suruhanjaya siasat BERSIH 3.0 diumumkan kerajaan.

Yang menariknya ialah masih ada individu yang bernama Ismail Adam. Ismail Adam ini ada kepentingan sebab beliau ini penasihat HayGroup, konsultan yang bentuk SBPA. Jadi makin masyyuuukk la Ismail Adam. Tak percaya? Mari kita lihat..



Kita dah maklumkan Ismail Adam telah GAGAL dalam Task Force yang diketuainya dalam menghasilkan skim lebih baik dari SBPA. Setakat bagi 7 hingga 13 peratus sapa pon boley derrr. Malah sebaliknya Ismail Adam diberi imbuhan lumayan hasil menjahanamkan SBPA seperti mana kehendak KSN.

Jadi apa perlu dilantik Ismail Adam lagi? Sebab Ismail Adam pandai berpura-pura depan KSN. Depan KSN, Ismail Adam merupakan pegawai yang soleh. Belakang KSN, Ismail Adam suka kutuk KSN malah depan pegawai-pegawainya di JPA dulu dan pernah juga depan anak KSN. Lupakah Ismail Adam?

Apapun, kita dah lepas tanggungjawab memaklumkan Kerajaan apa yang sebaiknya. Tapi Kerajaan sekarang lebih suka mendengar KSN Sidik Hasan dari kita ini para bloggers nyamuk. Mujur tak dipanggil bloggers haram J .. hihihiii.

Tak apa. Mari kita lihat siapa yang kenaaaa....


P/s: Saksikan kisah romantik saperti di bawah


Selalu cari projek massyukkkk





Selalu janji projek masyukkk sebab nak sambung kontrak


=



Biasiswa JPA Freee

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.