Wednesday 28 March 2012

KSN Tidak Mampu Taja Anak Sendiri Ke Luar Negara?

Hahaha.. Entah kita patot gelak atau menangis bila dengar KSN cakap seperti  tajuk di atas. Gaji RM30,000.00 ++ sebulan masih belum mampu? Bagaimana dengan kami yang gaji kurang dari RM2,000.00 je ni?

KSN siap hantar anak tersayang pegi temuduga biasiswa JPA tahun lepas dan sempat marah urusetia lagi tu!. Punya tak malu. Dah tau diri tu TAK MAMPU, lagi nak TUNJUK EGO!

Siasatan kami mendapati bahawa anak beliau tidak layak diberikan biasiswa memandangkan prestasinya yang amat lemah iaitu menduduki ranking PALING BAWAH semasa penilaian! 

Anak KSN juga pergi temuduga tanpa membawa dokumen yang diminta oleh JPA!. Bila ditanya mana dokumen, anaknya dengan selambanya menjawab, "PAPA CAKAP TAK PERLU KASI!" Owh Anak Papa...

Jika gagal bawa dokumen yang dikehendaki dalam mana-mana temuduga, maka sepatutnya ianya dianggap gagal secara TEKNIKAL. Tapi memandangkan beliau ANAK KSN, beliau BERJAYA! Jika anak daddyku, mungkin beliau awal-awal lagi GAGAL!

Tetapi kerana Tan Sri Ismail Adam cuba hendak bodek KSN, mungkin untuk sambung kontrak sebagai KPPA yang hampir tamat pada ketika itu, maka anak KSN turut ditawarkan biasiswa JPA!

Malah ditawarkan ke tempat yang dipilih sendiri oleh anak KSN iaitu ke United Kingdom! Calon lain tak boleh pilih pulak ye? Specially designed for anak KSN! ahaha

Patotlah KSN buat SBPA dengan gaji yang tinggi sebegitu bagi kumpulan premier! Sebab TAK MAMPU kununnya... Tapi tak mengaku pulak terlibat dengan SBPA ye..

Kita minta Pihak Berkuasa siasat perkara ini dan siasat KSN juga! Salah guna kuasa dan kedudukan yang serius oleh KSN sama macam kes lembu NFC!!!



SBPA: Sidek (bukan nama sebenar) Berhenti, Pegawai Aman..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.