Thursday 5 April 2012

KSN minta sambung kontrak lagi?

Kami terima berita ini tadi. KSN dikhabarkan telah meminta untuk sambung kontrak daripada PM lagi. Penjawat awam boleh semak bahawa KSN sekarang merupakan KSN paling lama dalam sejarah KSN yang mencecah tempoh 6 tahun. Jika disambung lagi akan jadi 7 tahun. Umur pun sekarang dah 61 tahun.

KSN dikhabarkan telah disambung kontrak sebanyak empat kali.  Jika sambung lagi akan jadi LIMA kali. Jika ada anak yang baru lahir waktu KSN mula jadi KSN, anak itu sudah akan mula bersekolah tadika!

Apa sumbangan istimewa KSN yang beliau rasakan terlalu besar dalam perkhidmatan awam yang penjawat awam lain atau pengganti beliau tidak mampu lakukan?

Yang kita nampak, salah satu sumbangan istimewa KSN dalam perkhidmatan awam yang tidak mampu dilakukan oleh sesiapa juga termasuk KSN sebelum ini ialah mengkucar kacirkan dan memecah belahkan perkhidmatan awam.

Persoalannya, mampukah BN menang PRU 13 kelak bagi kerusi PUTRAJAYA? Kita khuatir bukan sahaja Parlimen Putrajaya, malah PRU 13 itu sendiri pun adakah BN akan menang jika kontrak KSN disambung?


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.